חיי הלילה בדובאי

שמה המלהיב של דובאי לא ניתן לה רק בזכות הפאר האדריכלי שלה, מרכזי הקניות ומספר בלתי מבוטל של שיאי עולם, אלא גם בזכות חיי הלילה התוססים והאקזוטיים שלה.

 

כיום ידוע כי דובאי בטוחה כמו בלילה כמו ביום. בין אם אתם רווקים או זוג, בין אם זה לבד או עם קבוצה של אנשים, בין אם זו נקבה או זכר, תמיד אפשר למצוא בדובאי את הפעילות הלילית שמתאימה לכם ולהשתלב בחיי הלילה השוקקים של דובאי כדי להבטיח לכם חוויה פרועה.

מגוון האפשרויות בדובאי הוא רב ולדובאי יש כל כך הרבה מה להציע לתייר המחפש להנות מחיי הלילה ויודע כיצד להתנהג תחת החוקים המקומיים (יכול לחבר את זה לטיפים לחיי לילה שמופיע למטה).

 

בדובאי ניתן למצוא מסעדות מפוארות בכל אספקט, שבילים מוארים לאורך הנהרות ואת המועדונים הפופולאריים ביותר בעולם, כיום דובאי נחשבת לביתם של תקליטנים מוכשרים רבים וגם מארחת באופן קבוע את הידועים ביותר מכל רחבי העולם.

 

גם בדובאי, כמו אצלנו, שישי ושבת נחשבים לסוף השבוע, סצנת המועדונים בדובאי מתחילה מיום חמישי. בעקבות כך במרבית המועדונים התורים הם עצומים בימי שישי, כך שחלקם אף מציעים “לילות נשים בלעדיים” בימי שלישי או רביעי.

הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר ליהנות מחיי הלילה של דובאי

1. Dubai Marina – לטייל על הנהר

המרינה של דובאי ממוקמת לצד תעלה מלאכותית לאורכה מלאה במגוון של מסעדות, בתי קפה, בוטיקים ועוד.

יעד זה אידיאלי עבור זוגות אשר מדמיינים הליכה רומנטית ארוכה, ואז להתארח באחת המסעדות ליד התעלה עם נוף מרהיב של העיר, שנראה בצד השני של המרינה.

המרינה מצוידת גם במסלולי ריצה ורכיבה, מה שהופך אותה לאידיאלי לכל מי שרוצה לעשות אירובי ולספוג את הנופים היפים, הן ביום והן בלילה.

לחובבי היוקרה מבנינו, אף אפשר אפילו לקפוץ לטיול קצר ביאכטה מבין המגוון המושכר לתיירים או בנסיעה על קורקינט חשמלי.

Dubai Marina
מסעדת דובאי בעננים

At.mosphere – לטעום בעננים

ממוקמת בבניין הגבוה בעולם, הבורג’ ח’ליפה, “אטמוספירה” היא ללא ספק המסעדה המדהימה ביותר כיום, והגבוהה ביותר בעולם על פי שיאי גינס.

משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעה 23:00 בלילה המסעדה מגישה ארוחות מפנקת עם מאכלים ברמה עולמית, נוף מהיפים בעולם, טרקלין יוקרתי שמיועד למטרות בידור שונות, חללי פנים אלגנטיים, צוות מסביר פנים ושקיעות עוצרות נשימה והכל תחת תעריפים סבירים (טוב, בהתחשב בנוף המדהים).

Stereo Arcade – אורות, מוסיקה ומסיבות

“סטריאו ארקייד” הוא מועדון לילה ידוע שעולה וצובר פופולריות בקרב חובבי המסיבות והבילויים שנמצאים בחוף ג’ומיירה (DoubleTree by Hilton Hotel Dubai JBR).

למרות שלרוב המועדון עמוס מאוד וצפוף במהלך סופי השבוע, “סטריאו ארקייד” הוא מועדון חובה לכל בליין שמגיע לעיר.

המועדון משדר אווירה מסוג אחר, עם אורות ניאון, ציורים ורישומים בכל רחבי המועדון, מוסיקת היפ הופ נהדרת ולהיטי “אולד-סקול” רועמים ומרעננים לצד קוקטיילים מרהיבים המוגשים על ידי הצוות המנומס והידידותי.

מסיבות בדובאי

Bar 44 – בר ברמה אחרת

Bar 44 הוא אחד הברים הטובים ביותר בדובאי.

עד השעה 02:30 לפנות בוקר, Bar 44 מגיש מגוון מעולה של שמפניות, יינות, מאלטים מיוחדים וקוקטיילים שהוכנו במיוחד על ידי מיקסולוגים מומחים והכל לצד נופים מרהיבים של דובאי ואיי הדקל, שלא מפסיקים להדהים את לקוחותיו המסוגננים.

Barasti – לרקוד בנוחות שלכם

מועדון ה- Barasti, עם קו הרקיע הגבוה והמרשים של דובאי מחד והצבעים התוססים של המפרץ הפרסי מאידך, הוא אחד מהמועדונים הפופולריים בדובאי, שדאג לאחד את המיטב משני העולמות.

קומת הקרקע של הBarasti מיועדת יותר לאוהבי השלווה,  לעתים קרובות מנגנת להקה חיה והמוסיקה בקומה זו היא יותר רגועה ומחדשת אנרגיות, אבל בקומה השנייה החיים מתחילים להתעורר.

הקומה השנייה מיועדת יותר לחובבי מסיבות רציניים, בעלת מוזיקה מגוונת ואף אקסצנטרית לפעמים, הקומה השנייה מעניקה מסיבות לא נשכחות.

ב- Barasti באמת ניתן  לחוות את הטוב משני העולמות.

אחד היתרונות של הBarasti הוא כי אפשר לבוא בבגדים הכי נוחים שלכם, כפכפים או עקבים, מכנסי ג’ינס קרועים או חליפה מרשימה, הבחירה היא אכן שלכם, כי בסופו של דבר הריקוד הוא כל מה שחשוב.

לרקוד בדובאי
מסיבת יאכטה בדובאי

Dhow Cruise – לשוט בתוך סיפור מהאגדות

שייט “דהוא” הוא באמת חוויה שחובה על כל תייר חדש בעיר לעבור.

בעבר נהגו הסוחרים והדייגים לנסוע ולעבוד על ידי “דהוא” (ברבים – “דהוס”, מעין ספינה/סירה שתואמת את ילידי אזור זה). היום ל”דהוס” יש משמעות תרבותית רבה והשימוש בהם הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת המקומית.

שייט “דהוא” פועל בשני אזורים מסחריים בעיר דובאי: במרינה של דובאי ובנחל של דובאי.

לשוט על “דהוא” באזורים אלו במהלך הלילה ממש מרגיש כמעט כמו להיות בתוך סיפור אגדה, עם נוף מדהים של קו הרקיע, מטבח ערבי מסורתי (מוגש גם מטבח עכשווי), מוזיקה חיה, הופעות חיות של קוסמים ורקדנים אין ספק שזה יהיה לילה בלתי נשכח.

Overnight Desert Safari - הלילות הערביים באמת יכולים להתגשם.

תחת שמיים מלאים כוכבים, סביב מדורה וכמה מאכלים מסורתיים, הספארי הלילי של דובאי באמת יוצר אווירה תרבותית שיתנו לכם את הלילה אולטימטיבי.

מיד לאחר מפגש מרגש של דיונות ופעילויות ספורט מלאות אדרנלין, תוכלו להירגע מהלילה המדברים, במחנות שהוקמו בלב המדבר, וליהנות מפעילויות מהנות שונות כמו ציורי חינה, ריקוד טנורה, ריקודי בטן, בצ’אטה וכו’.

מסיבת מדבר בדובאי

טיפים לחיי לילה בדובאי

מה ללבוש

דובאי אומנם מדינה שמרנית, אך, כשמדובר במקומות כמו מועדונים, ברים ומקומות בילוי אחרים, חצאיות קצרות ומכנסי מיני נחשבים ללבוש נורמלי בלבוש חיי הלילה.

עם זאת, אנשים שמופיעים “בבגדים נינוחים במיוחד”, או חשופים בצורה מוגזמת, כן מסורבים להיכנס.

 

 שעות חיי לילה

רוב המועדונים, שנפתחים בשעות הלילה המוקדמות יחסית ומתחילים להתמלא החל מהשעה 22:00. החגיגות במסיבות בדובאי יכולות להמשך עד השעה 03:00 לפנות בוקר.

חשוב לזכור כי ימי שישי ושבת נחשבים לסופי השבוע גם בדובאי, אז מומלץ להזמין מקומות מראש לחלק מהמקומות.

 

כניסה למועדונים

מועדונים רבים מאפשרים כניסה רק לאנשים מעל גיל 25.

לכן הקפידו להביא איתכם תעודת זהות, כי הכניסה פשוט לא ניתנת ללא אחת.

דרכון, תעודת זהות של האמירויות, או רישיון נהיגה, הם צורות מקובלות של תעודות זהות בדובאי.

 

 דברים שצריך להיזהר מהם

לאיחוד האמירויות חוקים מחמירים לשתייה ונהיגה. אז אחרי כמה משקאות, הקפידו להזמין מונית, שכן שתייה ונהיגה היא עבירה שדינה כלא.

לידן שטרוויס | Arab-IL
כלי נגישות