מלונות באיחוד האמירויות: מלונות מומלצים בדובאי ואבו-דאבי

רשימת בתי מלון בדובאי למטרות תיירות ועסקים. מלונות מומלצים בדובאי ואבו דאבי באזורים מרכזיים ששווה לבקר בהם. בתי מלון בעיצוב מודרני, בריכות שחיה, מלונות יוקרה לעסקים בדובאי ולכל מטרה.

דובאי ואבו-דאבי, מציעות עולם של תיירות ועסקים פורחים ובלתי פוסקים אי שם במפרץ הפרסי ומהוות יעד שכמותו עוד לא חוויתם.

עם גורדי שחקים הנוגעים בעננים ואדריכלות עוצרת נשימה, קולינריה ברמה עולמית ועוד מגוון בלתי נתפס של אטרקציות ומקומות בילוי באווירה אותנטית ומודרנית, דובאי ואבו-דאבי מעבירות אתכם לעולם חדש ומיוחד, שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם.

בין אם באתם לחופשה משפחתית, או בין אם לנסיעה עסקית בת מספר ימים, בין אם בדמיונכם מלון יוקרה מפואר עד הגג, או בוטיק קטן ואותנטי, למלונות בדובאי ואבו-דאבי יש את כל האופציות שרק תוכלו לבקש ובמגוון רחב של מחירים אשר מתאימים לכל כיס.

העושר ומגוון האטרקציות שדובאי ואבו-דאבי מציעות למבקרים עולה על כל דמיון, סיבה שגורמת להגעתם של כמיליון תיירים בכל שנה, מכל רחבי העולם, לאיחוד האמירויות. סיבה זו בלבד היא גם אחת הסיבות העיקריות למגוון העצום של מלונות שונים, בכל הרמות והסגנונות: החל ממלונות נוחים ופשוטים בדירוג 3 כוכבים, וכלה במלונות פאר עוצרי נשימה בדירוג שגם מגיע ל7 כוכבים, כדוגמת מלון בורג’ אל-ערב המפורסם, מהסוג שפשוט לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בעולם.

לשומרי הכשרות שבנינו, הינה טיפ קטן על מנת לבדוק אם המלון מגיש ארוחות כשרות:  ניתן ליצור איתם קשר ישירות, או לחילופין, להיכנס לאתר המלון או מהיכן שאת מזמינים כרטיסים ולעיין בחלק שמתייחס לארוחות במלון, בחלק גדול מהמלונות ישנה התייחסות לגבי סוגי הארוחות, ולרוב יצוין שם אם המלון מגיש ארוחה כשרה.

 אז הנה לכם, מספר המלונות המומלצים ביותר בדובאי ואבו-דאבי.

לידן שטרוויס | Arab-IL

מלונות בדובאי

מלון "בורג' אל-ערב" – "Burj Al Arab Jumeirah"

מלון בורג’ אל-ערב הוא אחד ממלונות הפאר של דובאי, הרביעי בגובהו בעולם (321 מטר) וגם ללא ספק המלון בין היקרים ביותר בעולם.

המלון נבנה בצורת מפרש של דאו, מין כלי שיט ערבי, כאשר הוא ניצב על אי מלאכותי במרחק של כ- 280 מטרים מהחוף ומחובר ליבשה רק דרך גשר מעבר פרטי.

הבורג’ אל-ערב הוא מלון מיוחד במינו, מעבר לכך שבמלון זה אין חדרים רגילים כלל, המלון מחולק ל-202 יחידות דו-מפלסיות, כאשר היחידה הקטנה ביותר שניתן לשכור במלון מכסה שטח של 170 מ”ר, בעוד הגדולה ביותר מכסה שטח של 780 מ”ר, למלון ישנו גם מנחת מסוקים בקצה אחד של המגדל ובצדו השני, בקומה ה27, ממש מעל הים, ישנה מסעדה שנקראת “אל-מונתהא” (באנגלית: “Al Muntaha”, והמשעמות בערבית: “הגבוה ביותר”, “המרבי”), אשר נתמכת באוויר על ידי קורה.

כאמור, זהו אחד מהמלונות היקרים ביותר בעולם. עלות השהייה בו מתחילה בכ – 1,000$ ללילה ומגיעה עד יותר מ-15,000$ ללילה; למתפנקים מבינכם, הסוויטה המלכותית היא היקרה ביותר ועלותה היא כ-28,000$ ללילה.

מלון "אטלנטיס דה פאלם" – "Atlantis The Palm"

ה – “Atlantis The Palm” הוא אתר הנופש בעל חמישה כוכבים אשר ניצב בקצה אי המלאכותי “פאלם ג’ומיירה” בדובאי.

ה – “Atlantis The Palm” הוא הבעלים של קו חוף פרטי המשתרע על כ- 1.4 קילומטר, ובמחיר הממוצע לזוג בחדר הוא בסביבות ה- 480$ ללילה, הוא מציע לנופשיו מעל ל- 1,500 חדרים מרהיבים וסוויטות מפוארות כאשר המלון כולו מעוצב בעיצוב ייחודי השואב השראה מעולם המים, מעל 20 מסעדות, חלקן בבעלות שפים מפורסמים בעלי כוכבי מישלן, ספא ומכון כושר, חנויות בוטיק בינלאומיות וכן, מגוון רחב מאוד של אטרקציות לכל המשפחה, אקסטרים, פעילויות מים וספורט (כולל שחייה וצלילה עם דולפינים), מועדוני לילה, מועדון לילדים ועוד.

בנוסף לזה, בקרבת “Atlantis The Palm” נמצא גם פארק המים הגדול ביותר בדובאי, “Aquaventure Water-Park” וכן גם את האקווריום המרשים, הכולל יותר מ-65,000 בעלי חיים ימיים, “The Lost Chambers Aquarium”.

טיפ חשוב: אורחי המלון מקבלים גישה חינם לפארק המים ולאקווריום הימי, לכן, אם מתכננים להגיע לאטרקציות אלו מומלץ לחשוב על תיאום לילה או שתיים במלון.

מלון "פאלאצו ורסצ'ה דובאי" – "Palazzo Versace Dubai"

 

ה – “Palazzo Versace Dubai” הינו מלון 5 כוכבים הבנוי בעיצוב דמוי ארמון איטלקי מהמאה ה-16, מתאפיין בכניסה עם תקרה גבוהה, גנים מעוצבים ומגוון של ריהוט איטלקי מהחומרים המשובחים ביותר.

ה – “Palazzo Versace Dubai” אינו סתם עוד מלון מיוחד, יש לציין כי כל פריטי הריהוט והבדים אשר מצויים במלון, מעטרים את 215 החדרים והסוויטות ואת 169 בתי המגורים של המלון, עוצבו ויוצרו במיוחד על ידי בית ורסצ’ה באופן בלעדי עבור המלון.

ה – “Palazzo Versace Dubai” ממוקם במיקום נוח ואידיאלי לשוהים בו, בלב כפר התרבות (“Culture Village”) ובמרחק של פחות כרבע שעה מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, “Dubai International Airport” .

בעלות שהייה ללילה אחד, בחדר דלוקס עם נוף לעיר, בסביבות ה360$ לזוג, תוכלו להנות מכל הטוב שרק למלון יש להציע, כ- 8 מסעדות וברים באוויר הפתוח, שלוש הבריכות החיצוניות מעוטרות באריחי פסיפס ומוקפות עצי דקל ופרחים, ספא, מכון כושר ובמרחק 3 ק”מ מהמלון ישנו מגרש גולף ועוד שלל אטרקציות נרחבות במלון עצמו ובקרבתו, הודות למיקומו המרכזי.

מלון "קונרד דובאי" – "Conrad Dubai"

ה – Conrad Dubai”, נחשב לאחד מהמלונות הנבחרים ביותר בדובאי, הוא בעל נופים פנורמיים של המפרץ הפרסי, ממוקם במרכז הרובע הפיננסי והמסחרי של דובאי, תמיד במרכז העניינים, כאשר מרכזים מסחריים, מסעדות ואטרקציות ממוקמים הישר מחוץ ללובי הכניסה המפואר של המלון ושדה התעופה הבינלאומי של דובאי נמצא במרחק של 20 דק נסיעה בלבד.

ה – Conrad Dubai” נחשב למלון בעל תמורה גבוהה להשקעה, בעלות שהייה ללילה אחד של כ130$ תוכלו להנות מחדר דלוקס עם נוף לים וארוחת בוקר, ביחידות האירוח המעוצבות בסגנון אלגנטי ומודרני; ולמתפנקים שבינכם המעוניינים להשקיע מעט יותר, כל הסוויטות כוללות סלון נפרד; וכן משפע האטרקציות השונות שמציע המלון למבקריו, הן בחדרי המלון היוקרתי והן במתחמי העסקים הסמוכים לו.

מלון "טאז' דובאי" – "Taj Dubai"

ה – “Taj Dubai” הוא אחד ממלונות הפאר בדובאי המציע למבקריו יחידות אירוח מודרניות ומפוארות בסגנון הודי מסורתי וממוקם ממש בלב אזור ה”ביזנס ביי”, “Business Bay Area”.

ב – “Taj Dubai” תוכלו ליהנות ממנות בינלאומיות באחת ממסעדות המלון הידועות, שאחת מהן היא במסעדת הגג האורבנית הידועה ,“The Treehouse” ,שמציעה נוף מרהיב של ה”בורג‘ ח‘ליפה”, “Burj Khalifa”, או ממועדון הלילה היוקרתי “Billionaire Dubai” המושך אליו תיירים רבים מכל העולם.

אבל “Taj Dubai” הוא הרבה מעוד בית מלון יוקרתי, מיקומו של מלון זה הוא בלתי יאומן:

תחנות המטרו הבורג‘ ח‘ליפה (Burj Khalifa Metro station) & ביזנס ביי (Business bay Metro Station)

נמצאות במרחק של כרבע שעה הליכה מהכניסה של המלון;

המלון נמצא במרחק של כ- 10 דק’ נסיעה מקניון האמירויות, “Mall of the Emirates” & המרכז הפיננסי של דובאי “Dubai’s Financial Centre” ,;

כ- 15 דק’ מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי “Dubai International Airport” ,;

כ- 20 דק’ נסיעה ממרינת דובאי “Dubai Marina” ,;

וכ- 40 דק’ נמל התעופה הבינלאומי אל מכתום “Al Maktoum International Airport”.

מומלץ מאוד לכל אוהבי האטרקציות שרוצים להספיק לראות יותר משטחי העיר המדהימה ולחיות בפאר במחיר נמוך יחסית.

. מלון "דאבלטרי ביי הילטון דובאי" – "DoubleTree by Hilton Dubai - Business Bay"

ה – “DoubleTree by Hilton Dubai – Business Bay” הוא מלון בעל קונספט קולינארי ייחודי בדובאי וממוקם
ב – “ביי-סקוור” “Bay Square”,, שכונה של בתים נמוכי קומה, במרחק צעדים ספורים בלבד ממרכז העיר.

ה – “DoubleTree by Hilton Dubai – Business Bay” מציע מטבח פתוח, ממש כמו בביסטרו, במסעדת
 “My Square”. במלון תוכלו למצוא חדרי שינה נוחים וסוויטות יוקרתיות במיוחד או לחובבי האלכוהול ומאכלי הים, מסעדת “Le Petit Belge” מגישה בירות בלגיות ומנה קלאסית של מולים וצ’יפס.

במרחק של 10 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי “Dubai International Airport” ,ובעלות של כ- 100$ ללילה, תוכלו להירגע באחד החדרים או הסוויטות המרווחים שמציע המלון, יצוין כי רוב החדרים מציעים נוף לבורג’ ח’ליפה (“Burj Khalifa”) ולמרכז העיר דובאי.

מלון הייאט ריג'נסי דובאי “Hyatt Regency Dubai - Heritage Area”

ה – “Hyatt Regency Dubai – Heritage Area”היוקרתי ממוקם כ8 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי “Dubai International Airport”, ברובע “הריטג”“Heritage”,, מרחק של כ- 5 דקות הליכה משווקי הזהב, התבלינים והטקסטיל הפופולריים של דובאי.

בין הפעילויות השונות שאפשר למצוא ב“Hyatt Regency Dubai – Heritage Area”, ישנה גם אחת המסעדות המיוחדות ביותר בדובאי, מסעדת “אל דאואר” ,“Al Dawaar Revolving Restaurant”, מסעדת הגג המסתובבת היחידה בדובאי, מסעדת Miyako המציעה מאכלים ממטבח יפני אותנטי וגם אירועי ספורט מרכזיים בשידור חי בבר הספורט של המלון, שם תוכלו ליהנות ממבחר רחב של משקאות אלכוהוליים שונים.

בעלות של כ- 80$ לזוג ללילה וארוחת בוקר, ה – “Hyatt Regency Dubai – Heritage Area” מציע חדרי אירוח מפוארים בעלי ריהוט אלגנטי ונופים ציוריים, וחדרים מסוימים כוללים פינת ישיבה בה תוכלו לנוח שלעיניכם הנוף המרהיב של דובאי. .

מלונות באבו דאבי

ה – “Officers Club & Hotel”, מלון בדירוג 5 כוכבים שממוקם במרחק של 19.5 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport” וזהו המלון הראשון באמירויות אשר קיבל תעודת כשרות והחל לפעול תחת השגחה רבנית.

בעלות של כמעט 70$ ה –“Officers Club & Hotel” מציע מגוון חדרים אלגנטיים, כאשר בחלקם אף כוללים מטבחון ופינת ישיבה, ואחרים כוללים מרפסת, ועם הגעתכם תוכלו ליהנות מסלסלת פירות, קפה ערבי, מיץ טרי ותמרים.

למשפחות שמתככנות טיול משפחתי, ה –“Officers Club & Hotel” מציע גם אזור ייעודי לילדים עם בריכת שחייה מוצלת, מסלול באולינג, ואזור משחקים.

מלון "אופייסרז קלאב" – “Officers Club & Hotel”

מלון "סנט רג'יס אבו-דאבי" –“St. Regis Abu Dhabi”

ה – “St. Regis Abu Dhabi”, כ-40 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”, ממוקם בלב הטיילת התוססת של אבו-דאבי, ממש על שפת הים, ומציע הכנסת אורחים ערבית אותנטית מסורתית בכל 283 החדרים והסוויטות הייצוגיות המתהדרים בנוף מרהיב של הטיילת המושכת של אבו-דאבי.


מאפיין מיוחד של ה – “St. Regis Abu Dhabi” הוא כי בסוויטה המפוארת ביותר שלו, הממוקמת אי שם על הגשר שמחבר בין שני מגדלי המלון, מתאפשר נוף מדהים של 360 מעלות על כל אבו-דאבי. וכמובן איך אפשר שלא לשכוח, משרת אישי זמין וללא תשלום עבור כל אורח במלון.

ממחיר התחלתי של 150$ לחדר דלוקס עבור זוג ללילה ה – “St. Regis Abu Dhabi” מציע מגוון מסעדות רחב בעלי מטבחים בין לאומיים שונים, ואת “מועדון החוף ניישן ריביירה”, “Nation Riviera Beach Club”, שבו תוכלו להירגע בחוף פרטי בגודל 200 מטרים, בקתות מבודדות, בריכה מרווחת עם שפת אינסוף הכוללת גנים ובר-בריכה שאליו ניגשים בשחייה, וכן מתקני כושר אקסקלוסיביים.

ולמשפחות, מועדון הילדים “Treasure Island” , מועדון המעוצב כספינת פיראטים ומספק מקום בטוח ומהנה לילדים, תחת השגחה מלאה, לרבות בריכה ומגלשת מים.

אם מחפשים מלון יוקרתי באבו-דאבי ה – “The Abu-Dhabi EDITION” הוא המלון בשבילכם.

במרחק נסיעה של כ- 30 דק’ מנמל התעופה המנהלי אל באטין “Al Bateen Executive Airport” או מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”,  ה – “The Abu-Dhabi EDITION” ממוקם ב”מרינה אל באטין” ,“Al Bateen Marina” ,במרכז העיר אבו-דאבי ובעל דירוג 5 כוכבים.

בעל עיצוב ייחודי ובמחיר של כ- 100$ לזוג ללילה, תוכלו להנות משלל המתקנים והאטרקציות שמציע המלון, מסעדות בשפע ומועדון לילה תלת-קומתי.

מלון "דה אבו-דאבי אדיישן" – “The Abu-Dhabi EDITION”

“אתר הנופש "ריקסוס פרמיום סעדייאט איילנד - הכל כלול אולטרה” – “Rixos Premium Saadiyat Island – Ultra All Inclusive”

במרחק של כ- 25 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”, ברובע “האי סעדייאט” “Saadiyat” באבו-דאבי, נמצא אתר הנופש”Rixos Premium Saadiyat Island – Ultra AllInclusive”, במחיר התחלתי של כ- 285$ לזוג ללילה, האתר מציע לכל נופשיו את אחד מ- 378 הווילות או החדרים המפוארים, את רצועת חוף הפרטית, הספא, חדר כושר, פארק מים, בריכת גלים ועוד והכל על בסיס הכל כלול.

אירוח על בסיס הכל כלול כולל את כל הארוחות, נשנושים ומשקאות (אלכוהוליים ולא אלכוהוליים) לאורך כל היום, מהם תוכלו ליהנות במסעדות וברים נבחרים.

לחובבי התרבות והאומנות שביניכם, הRixos Premium Saadiyat Island – Ultra All Inclusive”” נמצא במרחק של כ- 3.7 ק”מ ממוזיאון לובר אבו-דאבי “Louvre Abu-Dhabi”

ה – “Andaz Capital Gate Abu-Dhabi“ממוקם בבניין ה”קפיטל גייט” ,“Capital Gate” ,המפורסם, ברובע השגרירויות והממשל באבו-דאבי, במרחק של כ- 20 ק”מ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

במחיר מפנק של כ- 100$ לילה עבור זוג המלון מציע ארוחות בוקר מפנקות, חדרים יוקרתיים עם חלונות מהרצפה עד התקרה המשקיפים לעיר, חלקם כוללים גם אמבט טבילה עמוק, ספא בקומה 19, הספא היחיד באבו-דאבי שמשקיף לעיר וכולל בריכת שחייה חיצונית תלויה, חדר כושר ואמבט עיסוי, ועוד מגוון רחב של מסעדות, טרקלינים ואטרקציות לכל.

לחובבי המכוניות, מסלול המירוצים “יאס מרינה”, “Yas Marina, ו”פרארי וורלד”, ,“Ferrari World” נמצאים במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון.

מלון "אנדאז קפיטל גייט אבו-דאבי"“Andaz Capital Gate Abu-Dhabi“ –

מלון "רוזווד אבו-דאבי" – “Rosewood Abu-Dhabi”

ה – “Rosewood Abu-Dhabi” ממוקם באי “אל מריה”, ,”Al Maryah Island” בלב המרכז הפיננסי הבינלאומי החדש של אבו-דאבי ובמרחק של כ- 25 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

ה – “Rosewood Abu-Dhabi” מציע את 148 חדרי האירוח ו-41 הסוויטות שלו, עם נוף של המפרץ הערבי וקו הרקיע של אבו-דאב, .שלל בריכות, ספא מפואר ומשוכלל, שלל מסעדות וטרקלינים במחיר של כ- 150$ ללילה עבור זוג.

לחובבי הקניות שביניכם “Rosewood Abu-Dhabi” ממוקם בסמוך ל- “דה גלריה”, “The Galleria” , יעד קניות מהגדולים והמפוארים של אבו-דאבי וגם את המרכז המסחרי היוקרתי “סוואן סקוור” ,“Sowwah Square” ,שם תוכלו למצוא את מותגי היוקרה הידועים והמובחרים.

ה – “Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas” הינו מלון בדירוג 5 כוכבים ובין המיוחדים הכולל “מועדון בריאות”. 

ה – “Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas”  ממוקם על רצועת חוף פרטית באורך של כ- 9 ק”מ ב“אי סעדייאט” “Saadiyat” באבו-דאבי, במרחק של כ- 35 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

המלון מכיל שלל אקרטציות, ובמחיר של כ- 250$ לילה עבור זוג תוכלו להנות מארוחות בוקר מפנקות, בריכות מפוארות עם נוף לקו החוף, מגוון מסעדות בינלאומיות, חניה חינם באתר וכל החדרים כוללים פינת ישיבה מרווחת, חלונות מהרצפה עד התקרה, עיצוב בצבעים רכים וחדר רחצה בחלל פתוח עם אמבטיה גדולה במיוחד ומקלחת גשם נפרדת – וכל הטוב הזה מול נופים פנורמיים של חוף “סעדייאט” “Saadiyat” ושל גני המלון המטופחים.

מלון "פארק היאט אבו-דאבי" –“Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas”

רוצים לתאם את חבילת התיירות המושלמת בשבילכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

כלי נגישות