מלונות בדובאי - המלונות המומלצים ביותר לחופשה חלומית

 רשימת בתי מלון בדובאי למטרות תיירות ועסקים. מלונות מומלצים בדובאי באזורים מרכזיים ששווה לבקר בהם. בתי מלון בעיצוב מודרני, בריכות שחיה, מלונות יוקרה לעסקים בדובאי ולכל מטרה.

דובאי, עיר הנוצצת של איחוד האמירויות הערביות, ידועה בזכות גורדי השחקים המרשימים שלה, הקניות היוקרתיות והאטרקציות המרהיבות. אך מה הופך חופשה בדובאי למושלמת באמת? בחירת המלון המושלם!

במדריך זה, נציג בפניכם את מיטב המלונות בדובאי, לכל תקציב ולכל סגנון חופשה. בין אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת, חופשה משפחתית עם מגוון פעילויות לילדים, או נופש רומנטי מול חופי הים, אנו בטוחים שתמצאו כאן את המלון המושלם עבורכם.

המשך קריאה ותגלו עולם של אפשרויות אירוח בדובאי!

מלון "בורג' אל-ערב" – "Burj Al Arab Jumeirah"

מלון בורג’ אל-ערב, המכונה גם “מפרש דובאי”, הוא לא סתם מלון – הוא אייקון עולמי ופסגת היוקרה. ניצב על אי מלאכותי מול חוף הים של דובאי, המלון מתנשא לגובה 321 מטר ומציע חוויה בלתי נשכחת לאורחיו.

הסוויטות המפוארות מעוצבות בסגנון ערבי יוקרתי משולב עם אלמנטים מודרניים. הן מרווחות ומצוידות בכל הפינוקים שרק אפשר לדמיין, כולל מיטות קינג סייז מפנקות, חדרי רחצה מפוארים עם ג’קוזי פרטי, מרפסות עם נוף מרהיב של העיר או הים, וטכנולוגיה מתקדמת.

בבורג’ אל-ערב תמצאו תשע מסעדות גורמה המציעות מגוון רחב של טעמים מכל העולם, ביניהן מסעדת אל-מנטחה הממוקמת בקומה 27 ומציעה חווית אכילה ייחודית עם נוף פנורמי של העיר.

בנוסף, המלון מציע ארבע בריכות שחייה, חוף פרטי, ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולים, מועדון ילדים, ואפילו מסוק פרטי שיסיע אתכם לכל מקום בדובאי.

האירוח בבורג’ אל-ערב הוא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. צוות העובדים המקצועי והמסור ידאג לכל צרכיכם ויפנק אתכם בכל רגע.

המלון מתאים למי שמחפש את החוויה הטובה ביותר שיש לדובאי להציע. זוגות רומנטיים, אנשי עסקים ומשפחות כאחד ייהנו מהשירות היוקרתי, מהמתקנים המפוארים ומהמיקום המושלם.

מלון "אטלנטיס דה פאלם" – "Atlantis The Palm"

מלון אטלנטיס דה פאלם, הניצב על האי המלאכותי המרהיב פאלם ג’ומיירה, הוא הרבה יותר מסתם מלון – הוא עולם קסום בפני עצמו. מעוצב בהשראת אגדות אטלנטיס האבודה, המלון מציע חוויה ייחודית לכל המשפחה.

החדרים והסוויטות המפוארים מעוצבים בסגנון ימי מרהיב, חלקם אף עם נוף תת-ימי לאקווריום ענקי המכיל אלפי יצורים ימיים. אורחי המלון ייהנו ממגוון עצום של אטרקציות: פארק מים ענקי עם מגלשות מים מלהיבות, בריכות שחייה לכל הגילאים ואפילו נהר איטי; האקווריום האבוד: עולם תת-ימי מרתק בו תוכלו לפגוש כרישים, צבי ים, דגים ססגוניים ועוד; פארק החיות: שם ילדיכם יוכלו לפגוש בעלי חיים מיוחדים מכל רחבי העולם; מועדון ילדים עם פעילויות והפעלות לכל הגילאים; חופים פרטיים: שם תוכלו להירגע וליהנות משמש חמה ומים צלולים; מסעדות מגוונות המציעות טעמים מכל העולם; ברים: מקום מושלם להירגע וליהנות מדרינק מרענן; חנויות: שם תוכלו למצוא מזכרות ייחודיות מהחופשה שלכם; ספא: פינוק מפנק לגוף ולנפש.

צוות העובדים המקצועי והמסור של אטלנטיס דה פאלם ידאג לכל צרכיכם ויעשה כמיטב יכולתו כדי להבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת.

מלון אטלנטיס דה פאלם הוא יעד מושלם עבור משפחות, זוגות רומנטיים וחובבי הרפתקאות. המלון מציע מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים, כך שכל אחד ימצא משהו ליהנות ממנו.

מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד בעונת התיירות. ניתן למצוא חבילות נופש הכוללות טיסות, העברות למלון וכניסה לאטרקציות שונות.

מלון "פאלאצו ורסצ'ה דובאי" – "Palazzo Versace Dubai"

מלון פאלאצו ורסצ’ה דובאי, הממוקם על חוף דובאי קריק, הוא הרבה יותר מסתם מלון – הוא ארמון איטלקי מפואר בלב המזרח התיכון. מעוצב בהשראת עולם האופנה של ורסצ’ה, המלון מציע חווית אירוח יוקרתית ובלתי נשכחת לכל אורח.

החדרים והסוויטות המרווחות מעוצבים בסגנון ורסצ’ה האלגנטי, ומציעים ריהוט יוקרתי, טכנולוגיה מתקדמת ונוף מרהיב של העיר או הים. אורחי המלון ייהנו ממגוון רחב של מסעדות וברים המציעים טעמים מכל העולם, 3 בריכות שחייה, ספא מפואר, חדר כושר מאובזר, מועדון ילדים, חוף פרטי וקניון ורסצ’ה בו ניתן למצוא חנויות של מותגי יוקרה רבים.

צוות העובדים המקצועי והמסור ידאג לכל צרכיכם, ויהפוך את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

פאלאצו ורסצ’ה דובאי הוא יעד מושלם לזוגות רומנטיים, אנשי עסקים ומשפחות המחפשות חווית יוקרה ייחודית. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ומתקנים שיתאימו לכל צורך ולכל רצון.

מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד בעונת התיירות. ניתן למצוא חבילות נופש הכוללות טיסות, העברות למלון וכניסה לאטרקציות שונות. קוד לבוש רשמי נדרש במסעדות מסוימות ובבר.

מלון "קונרד דובאי" – "Conrad Dubai"

מלון קונרד דובאי, הממוקם בלב מרכז העסקים הבינלאומי של העיר, מציע חווית אירוח יוקרתית ומודרנית לאורחים מכל העולם. מתנשא לגובה 228 מטר, המלון בן 50 הקומות פותח נוף פנורמי מרהיב של גורדי השחקים המנצנצים של דובאי.

החדרים והסוויטות המרווחות, המעוצבים בסגנון מודרני אלגנטי, מציעים מיטות קינג סייז מפנקות, חדרי רחצה מפוארים, מרפסות פרטיות עם נוף עוצר נשימה וטכנולוגיה מתקדמת. אורחי המלון ייהנו ממגוון רחב של שירותים ומתקנים, ביניהם 6 מסעדות המציעות חגיגה קולינרית מכל רחבי העולם, 2 בריכות שחייה חיצוניות, בריכת שחייה מקורה וספא מפואר המאפשרים לכם להתפנק ולהירגע. חדר כושר מאובזר היטב יעזור לכם לשמור על שגרת כושר גם במהלך החופשה, ומועדון ילדים עם פעילויות והפעלות לכל הגילאים יבטיח שהקטנטנים יהנו גם הם.

מרכז עסקים משוכלל יעמוד לרשות אנשי עסקים, וגישה ישירה לקניון Dubai Mall, אחד הקניונים הגדולים בעולם, תאפשר לכם ליהנות מחוויית קניות בלתי נשכחת.

צוות העובדים המקצועי והמסור של מלון קונרד דובאי ידאג לכל צרכיכם, ויעשה כמיטב יכולתו כדי להבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת.

בין אם אתם אנשי עסקים המחפשים מקום נוח ויוקרתי לערוך בו פגישות עסקיות, זוגות רומנטיים המחפשים בריחה רומנטית או משפחות המחפשות חוויה ייחודית לילדים – מלון קונרד דובאי הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

מלון "טאז' דובאי" – "Taj Dubai"

מלון טאג’ דובאי, הממוקם בלב אזור מפרץ העסקים של העיר, מציע חווית אירוח ייחודית המשלבת בין יוקרה הודית עתיקה לעיצוב מודרני.

המלון בן 56 הקומות מתנשא לגובה 272 מטר ומציע נוף פנורמי מרהיב של העיר, כולל הבורג’ ח’ליפה המפורסם. החדרים והסוויטות המרווחות מעוצבים בסגנון הודי אותנטי משולב עם נגיעות מודרניות, ומציעים מיטות קינג סייז מפנקות, חדרי רחצה מפוארים, מרפסות פרטיות עם נוף עוצר נשימה וטכנולוגיה מתקדמת.

אורחי המלון ייהנו ממגוון רחב של שירותים ומתקנים, ביניהם 7 מסעדות המציעות חוויה קולינרית הודית אותנטית לצד מנות בינלאומיות, 2 בריכות שחייה חיצוניות, בריכת שחייה מקורה וספא מפואר המאפשרים לכם להתפנק ולהירגע. חדר כושר מאובזר היטב יעזור לכם לשמור על שגרת כושר גם במהלך החופשה, ומועדון ילדים עם פעילויות והפעלות לכל הגילאים יבטיח שהקטנטנים יהנו גם הם.

מרכז עסקים משוכלל יעמוד לרשות אנשי עסקים, וגישה ישירה לקניון Dubai Mall, אחד הקניונים הגדולים בעולם, תאפשר לכם ליהנות מחוויית קניות בלתי נשכחת.

צוות העובדים המקצועי והמסור של מלון טאג’ דובאי ידאג לכל צרכיכם, ויעשה כמיטב יכולתו כדי להבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת.

בין אם אתם אנשי עסקים המחפשים מקום נוח ויוקרתי לערוך בו פגישות עסקיות, זוגות רומנטיים המחפשים בריחה רומנטית או משפחות המחפשות חוויה ייחודית לילדים – מלון טאג’ דובאי הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

. מלון "דאבלטרי ביי הילטון דובאי" – "DoubleTree by Hilton Dubai - Business Bay"

מלון דאבלטרי ביי הילטון דובאי, הממוקם במרכז העיר, מציע חווית אירוח חמימה ומזמינה במחיר משתלם.

המלון בן 19 הקומות מתנשא לגובה 72 מטר ומציע נוף עירוני יפהפה. החדרים והסוויטות המרווחות מעוצבים בסגנון מודרני וקלאסי, ומציעים מיטות קינג סייז נוחות, חדרי רחצה מרווחים, טלוויזיות LCD, Wi-Fi חינם וחיבור לקפה.

אורחי המלון ייהנו ממגוון רחב של שירותים ומתקנים, ביניהם מסעדה המציעה ארוחת בוקר עשירה, בר טרנדי, בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר מאובזר היטב ומרכז עסקים משוכלל.

צוות העובדים המקצועי והמסור של דאבלטרי ביי הילטון דובאי ידאג לכל צרכיכם, ויעשה כמיטב יכולתו כדי להבטיח לכם חופשה נעימה ונוחה.

בין אם אתם מטיילים בודדים המחפשים מקום נוח וזול ללון בו, זוגות המחפשים בריחה רומנטית קצרה או אנשי עסקים המחפשים מקום נוח לערוך בו פגישות עבודה – דאבלטרי ביי הילטון דובאי הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

מלון הייאט ריג'נסי דובאי “Hyatt Regency Dubai - Heritage Area”

מלון הייאט ריג’נסי דובאי, הממוקם בלב מרכז העסקים הבינלאומי של העיר, מציע חווית אירוח יוקרתית ומודרנית לאורחים מכל העולם.

המלון בן 18 הקומות מתנשא לגובה 72 מטר ומציע נוף עירוני מרהיב. החדרים והסוויטות המרווחות מעוצבים בסגנון אלגנטי ומודרני, ומציעים מיטות קינג סייז מפנקות, חדרי רחצה מפוארים, מרפסות פרטיות עם נוף עוצר נשימה וטכנולוגיה מתקדמת.

אורחי המלון ייהנו ממגוון רחב של שירותים ומתקנים, ביניהם 5 מסעדות המציעות חוויה קולינרית מכל רחבי העולם, 2 בריכות שחייה חיצוניות, בריכת שחייה מקורה וספא מפואר המאפשרים לכם להתפנק ולהירגע. חדר כושר מאובזר היטב יעזור לכם לשמור על שגרת כושר גם במהלך החופשה, ומועדון ילדים עם פעילויות והפעלות לכל הגילאים יבטיח שהקטנטנים יהנו גם הם.

מרכז עסקים משוכלל יעמוד לרשות אנשי עסקים, וגישה ישירה לקניון Dubai Mall, אחד הקניונים הגדולים בעולם, תאפשר לכם ליהנות מחוויית קניות בלתי נשכחת.

צוות העובדים המקצועי והמסור של מלון הייאט ריג’נסי דובאי ידאג לכל צרכיכם, ויעשה כמיטב יכולתו כדי להבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת.

בין אם אתם אנשי עסקים המחפשים מקום נוח ויוקרתי לערוך בו פגישות עסקיות, זוגות רומנטיים המחפשים בריחה רומנטית או משפחות המחפשות חוויה ייחודית לילדים – מלון הייאט ריג’נסי דובאי הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

מלונות באבו דאבי

ה – “Officers Club & Hotel”, מלון בדירוג 5 כוכבים שממוקם במרחק של 19.5 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport” וזהו המלון הראשון באמירויות אשר קיבל תעודת כשרות והחל לפעול תחת השגחה רבנית.

בעלות של כמעט 70$ ה –“Officers Club & Hotel” מציע מגוון חדרים אלגנטיים, כאשר בחלקם אף כוללים מטבחון ופינת ישיבה, ואחרים כוללים מרפסת, ועם הגעתכם תוכלו ליהנות מסלסלת פירות, קפה ערבי, מיץ טרי ותמרים.

למשפחות שמתככנות טיול משפחתי, ה –“Officers Club & Hotel” מציע גם אזור ייעודי לילדים עם בריכת שחייה מוצלת, מסלול באולינג, ואזור משחקים.

מלון "אופייסרז קלאב" – “Officers Club & Hotel”

מלון "סנט רג'יס אבו-דאבי" –“St. Regis Abu Dhabi”

ה – “St. Regis Abu Dhabi”, כ-40 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”, ממוקם בלב הטיילת התוססת של אבו-דאבי, ממש על שפת הים, ומציע הכנסת אורחים ערבית אותנטית מסורתית בכל 283 החדרים והסוויטות הייצוגיות המתהדרים בנוף מרהיב של הטיילת המושכת של אבו-דאבי.


מאפיין מיוחד של ה – “St. Regis Abu Dhabi” הוא כי בסוויטה המפוארת ביותר שלו, הממוקמת אי שם על הגשר שמחבר בין שני מגדלי המלון, מתאפשר נוף מדהים של 360 מעלות על כל אבו-דאבי. וכמובן איך אפשר שלא לשכוח, משרת אישי זמין וללא תשלום עבור כל אורח במלון.

ממחיר התחלתי של 150$ לחדר דלוקס עבור זוג ללילה ה – “St. Regis Abu Dhabi” מציע מגוון מסעדות רחב בעלי מטבחים בין לאומיים שונים, ואת “מועדון החוף ניישן ריביירה”, “Nation Riviera Beach Club”, שבו תוכלו להירגע בחוף פרטי בגודל 200 מטרים, בקתות מבודדות, בריכה מרווחת עם שפת אינסוף הכוללת גנים ובר-בריכה שאליו ניגשים בשחייה, וכן מתקני כושר אקסקלוסיביים.

ולמשפחות, מועדון הילדים “Treasure Island” , מועדון המעוצב כספינת פיראטים ומספק מקום בטוח ומהנה לילדים, תחת השגחה מלאה, לרבות בריכה ומגלשת מים.

אם מחפשים מלון יוקרתי באבו-דאבי ה – “The Abu-Dhabi EDITION” הוא המלון בשבילכם.

במרחק נסיעה של כ- 30 דק’ מנמל התעופה המנהלי אל באטין “Al Bateen Executive Airport” או מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”,  ה – “The Abu-Dhabi EDITION” ממוקם ב”מרינה אל באטין” ,“Al Bateen Marina” ,במרכז העיר אבו-דאבי ובעל דירוג 5 כוכבים.

בעל עיצוב ייחודי ובמחיר של כ- 100$ לזוג ללילה, תוכלו להנות משלל המתקנים והאטרקציות שמציע המלון, מסעדות בשפע ומועדון לילה תלת-קומתי.

מלון "דה אבו-דאבי אדיישן" – “The Abu-Dhabi EDITION”

“אתר הנופש "ריקסוס פרמיום סעדייאט איילנד - הכל כלול אולטרה” – “Rixos Premium Saadiyat Island – Ultra All Inclusive”

במרחק של כ- 25 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”, ברובע “האי סעדייאט” “Saadiyat” באבו-דאבי, נמצא אתר הנופש”Rixos Premium Saadiyat Island – Ultra AllInclusive”, במחיר התחלתי של כ- 285$ לזוג ללילה, האתר מציע לכל נופשיו את אחד מ- 378 הווילות או החדרים המפוארים, את רצועת חוף הפרטית, הספא, חדר כושר, פארק מים, בריכת גלים ועוד והכל על בסיס הכל כלול.

אירוח על בסיס הכל כלול כולל את כל הארוחות, נשנושים ומשקאות (אלכוהוליים ולא אלכוהוליים) לאורך כל היום, מהם תוכלו ליהנות במסעדות וברים נבחרים.

לחובבי התרבות והאומנות שביניכם, הRixos Premium Saadiyat Island – Ultra All Inclusive”” נמצא במרחק של כ- 3.7 ק”מ ממוזיאון לובר אבו-דאבי “Louvre Abu-Dhabi”

ה – “Andaz Capital Gate Abu-Dhabi“ממוקם בבניין ה”קפיטל גייט” ,“Capital Gate” ,המפורסם, ברובע השגרירויות והממשל באבו-דאבי, במרחק של כ- 20 ק”מ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

במחיר מפנק של כ- 100$ לילה עבור זוג המלון מציע ארוחות בוקר מפנקות, חדרים יוקרתיים עם חלונות מהרצפה עד התקרה המשקיפים לעיר, חלקם כוללים גם אמבט טבילה עמוק, ספא בקומה 19, הספא היחיד באבו-דאבי שמשקיף לעיר וכולל בריכת שחייה חיצונית תלויה, חדר כושר ואמבט עיסוי, ועוד מגוון רחב של מסעדות, טרקלינים ואטרקציות לכל.

לחובבי המכוניות, מסלול המירוצים “יאס מרינה”, “Yas Marina, ו”פרארי וורלד”, ,“Ferrari World” נמצאים במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון.

מלון "אנדאז קפיטל גייט אבו-דאבי"“Andaz Capital Gate Abu-Dhabi“ –

מלון "רוזווד אבו-דאבי" – “Rosewood Abu-Dhabi”

ה – “Rosewood Abu-Dhabi” ממוקם באי “אל מריה”, ,”Al Maryah Island” בלב המרכז הפיננסי הבינלאומי החדש של אבו-דאבי ובמרחק של כ- 25 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

ה – “Rosewood Abu-Dhabi” מציע את 148 חדרי האירוח ו-41 הסוויטות שלו, עם נוף של המפרץ הערבי וקו הרקיע של אבו-דאב, .שלל בריכות, ספא מפואר ומשוכלל, שלל מסעדות וטרקלינים במחיר של כ- 150$ ללילה עבור זוג.

לחובבי הקניות שביניכם “Rosewood Abu-Dhabi” ממוקם בסמוך ל- “דה גלריה”, “The Galleria” , יעד קניות מהגדולים והמפוארים של אבו-דאבי וגם את המרכז המסחרי היוקרתי “סוואן סקוור” ,“Sowwah Square” ,שם תוכלו למצוא את מותגי היוקרה הידועים והמובחרים.

ה – “Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas” הינו מלון בדירוג 5 כוכבים ובין המיוחדים הכולל “מועדון בריאות”. 

ה – “Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas”  ממוקם על רצועת חוף פרטית באורך של כ- 9 ק”מ ב“אי סעדייאט” “Saadiyat” באבו-דאבי, במרחק של כ- 35 דק’ נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אבו-דאבי “Abu-Dhabi International Airport”.

המלון מכיל שלל אקרטציות, ובמחיר של כ- 250$ לילה עבור זוג תוכלו להנות מארוחות בוקר מפנקות, בריכות מפוארות עם נוף לקו החוף, מגוון מסעדות בינלאומיות, חניה חינם באתר וכל החדרים כוללים פינת ישיבה מרווחת, חלונות מהרצפה עד התקרה, עיצוב בצבעים רכים וחדר רחצה בחלל פתוח עם אמבטיה גדולה במיוחד ומקלחת גשם נפרדת – וכל הטוב הזה מול נופים פנורמיים של חוף “סעדייאט” “Saadiyat” ושל גני המלון המטופחים.

מלון "פארק היאט אבו-דאבי" –“Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas”

רוצים לתאם את חבילת התיירות המושלמת בשבילכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

כלי נגישות