השקעות בעולם הקולנוע באיחוד האמירויות

השקעות בעולם הקולנוע באיחוד האמירויות הערביות

המקום בו ניתן להפוך “לכותרת ראשית” ונחשב לאחד מהלוקיישנים הנבחרים ביותר לסרטים בינלאומיים.

בשנתיים האחרונות נראו כמה תנועות אדירות בתעשיית הקולנוע בדובאי ובאבו-דאבי, אולם, עוד לפני שזה קרה, התרחש שינוי גדול יותר באזור.

באבו-דאבי למשל, עוד בשנת 2012, אישרו שני מוקדי צילומים לפרק האחרון של הזיכיון הבינלאומי המסיבי “מהיר ועצבני”. הצילומים לכך התרחשו במשך 5 ימים בארמון באבו-דאבי ובסביבתו וגם במגדלי אתיהאד (Etihad Towers).

ממוקמת על פרשת הדרכים של אסיה, אפריקה והמזרח התיכון, אבו-דאבי היא עיר מרגשת, תוססת, רב תרבותית ובאמת בירה בינלאומית.

אנשי מקצוע בתחום הקולנוע והטלוויזיה יודעים כי אבו-דאבי הוא מקום מוכן להפקה, עם תמריצים כספיים נדיבים, כמו הנחה נדיבה של 30% חזרה בהוצאות ההפקה, מגוון מיקומים, משאבי הפקה ותמיכה מקצועית כדי להפוך כל הפקה בכל גודל להצלחה אמיתית.

עם אירוח מעולה, מסעדות, מגוון גדול של מיקומים פנטסטיים, כולל קו חוף מדהים עם שמיים כחולים בכל ימות השנה, מדבר פראי, נווה מדבר מדהים, אדריכלות אייקונית ותשתית ברמה עולמית של צוות מיומן ומתקני ייצור, אבו-דאבי הוא באמת המקום האידיאלי להפקת הסרט העלילתי, או תוכנית הטלוויזיה המסחרית הבאה שלכם.

באיחוד האמירויות הערביות יש את כל מה העזרה שאתם צריכים עבור ההפקה שלכם, מסיוע בחיפושים של מיקומים ייחודיים, מציאה של אנשי צוות המקומיים הנכונים ועד הצעה לשירותים מלאים לנושאים הממשלתיים, אישורים, אשרות, אישור תסריטים ואישורי מכס וכו’.

לידן שטרוויס | Arab-IL
השקעות בעולם הקולנוע באיחוד האמירויות

מילון מונחים

“ADFC” – Abu Dhabi Film Commission

“ADQPE” – Abu Dhabi Qualifying Production Expenditure

“TVC” – Television Commercial

“PDV” – Post-production, Digital content services, Visual effects

“NMC” – National Media Council

כלי נגישות